Veelgestelde vragen

Hulp nodig? Mogelijk vindt u hieronder het antwoord op uw vraag.
Kijk anders bij informatie of neem contact op met onze gratis klantenservice.


Over Belwinkel.nl

  • Is ergens anders bestellen goedkoper?

    Nee, rechtstreeks bestellen bij de provider of bij een andere vergelijkingssite is nooit goedkoper. U ontvangt namelijk minimaal € 10,00 cashback op uw rekening bij alle abonnementen van Ben, Budget, hollandsnieuwe, KPN, Lebara, Odido, Vodafone en Youfone. Verder bieden wij een 100% laagste prijs garantie.

  • Betaal ik voor jullie service?

    Nee, onze diensten zijn gratis en u betaalt geen verzendkosten. Wij bieden een 100% laagste prijs garantie en u ontvangt zelfs extra cashback op alle abonnementen van Ben, Budget, hollandsnieuwe, KPN, Lebara, Odido, Vodafone en Youfone.

  • Is Belwinkel.nl compleet, objectief, veilig en up-to-date?

    • Compleet

      Belwinkel.nl heeft met totaal 808 abonnementen een compleet aanbod van acht providers. Van al deze abonnementen bieden wij de meest uitgebreide specificaties. Inclusief gegevens die u op de website van de provider zelf niet kunt vinden.
    • Objectief

      Een transparante, eerlijke en dus objectieve weergave is de kracht van een goede vergelijkingssite. Belwinkel.nl is een onafhankelijk bedrijf en bij ons staat altijd het goedkoopste abonnement bovenaan. Uiteraard geven wij ook alle overige informatie zo compleet en objectief mogelijk weer.
    • Veilig

      Wij zijn gecertificeerd voor het landelijk gerenommeerde Thuiswinkel Waarborg keurmerk, dat garandeert dat onze website veilig en betrouwbaar is. Bovendien maken wij voor de gehele website gebruik van een versleutelde en beveiligde verbinding (EV-SSL, uitgebreid gevalideerd SSL-certificaat).
    • Up-to-date

      De aanbiedingen op onze website worden dagelijks bijgewerkt. Mocht er per ongeluk toch iets veranderd zijn in uw nadeel, dan compenseren wij zonder problemen het prijsverschil. Lees hier meer informatie over onze 100% laagste prijs garantie.
  • Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens en privacy?

    De persoonlijke gegevens uit het bestelformulier gebruiken wij niet voor reclame en verkopen wij niet door aan derden. Verder houden wij ons natuurlijk aan de wettelijke privacy bepalingen. Lees hier meer over ons privacybeleid. Daarnaast dragen wij het Thuiswinkel Waarborg Keurmerk en maken wij gebruik van versleutelde en beveiligde verbindingen die garanderen dat onze website ook veilig is.

  • Hoe komt Belwinkel.nl aan haar inkomsten?

    Als u bestelt via deze website krijgen wij van de betreffende provider een eenmalige vergoeding.
    Van deze inkomsten betalen wij onder andere onze gratis telefonische klantenservice en medewerkers die dagelijks de website onderhouden. Een ander deel vindt u terug in extra kortingen en acties die wij voeren. Zo ontvangt u via ons bijvoorbeeld altijd € 10,00 extra cashback op alle abonnementen van Ben, Budget, hollandsnieuwe, KPN, Lebara, Odido, Vodafone en Youfone.
    Belwinkel.nl is volledig onafhankelijk en objectief. Het feit dat wij vergoedingen ontvangen heeft geen enkele invloed op de abonnementsweergave of -sortering die wij toepassen.

  • Wat als ik een suggestie of klacht heb?

    Heeft u een suggestie hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten. Belwinkel.nl verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.

    Klachten

    Wanneer u een klacht heeft over het mobiele abonnement dat u via ons heeft aangeschaft, dan verwijzen wij u door naar de aanbieder van het abonnement. Dit aangezien Belwinkel.nl geen invloed heeft op de technische oplevering en prestaties van de abonnementen vermeld op onze website.

    Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. U krijgt altijd binnen 2 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.

    Telefonische klantenservice
    0800 - 0120 (gratis)
    Geopend maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 20:00 uur en zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

    Postadres
    Belwinkel.nl
    Postbus 8
    2650AA Berkel en Rodenrijs

    Tevens kunt u uw klacht indienen bij Thuiswinkel Waarborg via het klachtenformulier.
    Wanneer klachtenbemiddeling van Thuiswinkel Waarborg niet tot het gewenste resultaat heeft geleid, kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Staat uw vraag over Belwinkel.nl hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.

Vergelijken

  • Hoe werkt jullie vergelijker?

    Uitgangspunt bij onze vergelijker zijn uw wensen voor de hoeveelheid data en minuten. Op basis van deze gegevens worden per provider, per abonnementsgroep de goedkoopste abonnementen getoond die voldoen aan de door u ingestelde waarden.
    Met behulp van de optionele filters kunt u eventueel aanvullende wensen aangeven, zoals welke aanbieders, de contractduur of internetsnelheid. Ook kunt u aangeven wat uw huidige aanbieder is voor een interessant verlengingsaanbod. Vervolgens kunt u maximaal drie abonnementen tegelijk uitgebreid met elkaar vergelijken door deze aan te vinken.

  • Wat is het goedkoopste abonnement?

    Het goedkoopste abonnement van dit moment vindt u via onze vergelijker. Het zoekresultaat staat standaard gesorteerd op de goedkoopste prijs per maand. Lees hier meer over onze 100% laagste prijs garantie.

  • Wat is het beste abonnement?

    U zou kunnen zeggen dat het abonnement met de beste prijs-kwaliteit verhouding het beste is. Welke provider of welk abonnement voor ú de beste keuze is, hangt echter af van uw persoonlijke wensen. Dit kunt u aangeven door middel van de schuifjes voor de data en belminuten. Voor uw beste keuze raden wij u aan om gebruik te maken van onze handige mogelijkheden voor filteren en sorteren in onze vergelijker.

  • Hoe kan ik het best blijvend besparen op mijn jaarkosten?

    Doorgaans zijn abonnementen alleen het eerste jaar goedkoper vanwege een welkomstkorting of maandelijkse korting. Na de contracttermijn kunt u echter weer verlengen of overstappen naar een andere provider die op dat moment nog meer waar biedt voor uw geld. Overstappen of verlengen is besparen! Wij raden u dus aan om na uw minimale contracttermijn opnieuw een vergelijking uit te voeren.

Staat uw vraag over het vergelijken hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.

Overstappen en verlengen

  • Hoe verloopt het bestellen via jullie website?

    U kunt het door u gekozen abonnement snel en veilig via onze website bestellen. Via ons bestelformulier kunt u al uw gegevens, wensen en opmerkingen doorgeven. Vervolgens ontvangt u ter controle van ons een bevestigings-e-mail met eventuele verdere instructies. Mochten er zich problemen voordoen bij aanmelding, dan nemen wij uiteraard direct contact met u op.
    Wanneer u heeft gekozen voor een overstap naar een andere provider of een nieuw abonnement bestelt ontvangt u van ons per post een nieuwe Sim-kaart. Heeft u gekozen voor een verlenging van uw huidige abonnement, dan ontvangt u geen nieuwe Sim-kaart.

  • Hoe werkt overstappen, opzeggen en jullie gratis overstapservice?

    De Belwinkel.nl overstapservice neemt u graag alle rompslomp rond het overstappen uit handen en zorgt ervoor dat u tussentijds niet zonder abonnement of met dubbele kosten komt te zitten. Bovendien zorgen wij dat het oude abonnement voor u wordt opgezegd. U leest alles over deze gratis dienst op de overstappen pagina.

  • Moet ik zelf opzeggen of gaat dat automatisch?

    Wanneer u overstapt naar een andere provider en gebruikmaakt van nummerbehoud wordt uw oude abonnement automatisch opgezegd. Lees alles over hoe u eenvoudig overstapt op de overstappen pagina.

  • Wanneer kan ik overstappen of verlengen?

    Wanneer de minimale contractduur van uw huidige abonnement is verlopen, bent u vrij om over te stappen naar een andere provider. Doorgaans kunt u twee maanden voor het einde van uw contract alsvast het nieuwe abonnement aanvragen en het nummerbehoud in laten gaan op de einddatum van uw huidige contract.
    Is uw huidige abonnement al verlopen? Dan dient u wel rekening te houden met een opzegtermijn van 1 maand.

  • Hoe lang duurt een overstap?

    Wanneer u overstapt naar een andere provider met nummerbehoud gaat uw nieuwe abonnement in op de einddatum van uw huidige contract. Hierbij dient u rekening te houden met een opzegtermijn van 1 maand.

  • Welke contractduur moet ik nemen?

    Sim-only abonnementen zijn verkrijgbaar als maandelijks opzegbare abonnementen en als abonnementen van 1 of 2 jaar.
    Hoe langer het contract, hoe goedkoper het maandtarief vaak is. Bent u liever wat flexibeler? Kies dan voor een maandelijks opzegbaar contract. U kunt dit aangeven in de filters in onze vergelijker.

  • Ga ik nu een contract aan met de provider of met Belwinkel.nl?

    Via uw bestelling op onze vergelijkingssite sluit u een contract af met uw nieuwe provider en van deze aanbieder ontvangt u ook uw factuur. Belwinkel.nl levert alleen de service voor het gratis vergelijken en snel en veilig bestellen. Hierbij bieden wij een 100% laagste prijs garantie.

  • Kan ik mijn abonnement tussentijds wijzigen?

    Als u een grotere bundel voor internet, bellen of SMS wilt kunt u tussentijds uw abonnement naar boven bijstellen. Hoe vaak en wanneer dit kan, verschilt per provider en abonnement. Naar beneden bijstellen is vaak niet of slechts beperkt mogelijk.

  • Kan ik mijn contract voortijdig opzeggen?

    Wanneer u uw contract voortijdig opzegt voor het einde van de minimale contractduur, ontvangt u van uw provider een afkoopsom. Dit bedrag is bestaat minimaal uit uw vaste maandbedrag vermenigvuldigd met het aantal resterende maanden in uw contract.
    U kunt contact opnemen met uw provider om na te vragen wat mogelijkheden zijn met betrekking tot opzeggen.

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Ja, annulering van uw bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na ondertekening van het contract. U kunt uw bestelling annuleren door gebruik te maken van ons annuleringsformulier, een e-mail te sturen naar klantenservice@belwinkel.nl onder vermelding van uw bestelnummer of gebruik te maken van het herroepingsformulier. Wij annuleren vervolgens uw bestelling en bevestigen u dit per e-mail.

    Wanneer u de Sim-kaart reeds heeft ontvangen, dient u deze aan ons te retourneren. Eventueel gemaakte kosten (gesprekskosten, dataverbruik, etc.) binnen deze periode worden door de provider aan u in rekening gebracht.

    Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Staat uw vraag over overstappen of verlengen hier niet tussen? Bekijk dan ook even de pagina's over overstappen of verlengen of neem contact op met onze gratis klantenservice.

Korting en cashback

  • Hoe ontvang ik de cashback?

    Voor ontvangst van de cashback dient u dit formulier in te vullen binnen drie maanden nadat uw abonnement is geactiveerd. U wordt hieraan herinnerd in de bevestiging die u van ons ontvangt.
    Hierna controleren wij bij uw provider of uw abonnement is geactiveerd en actief is. Vervolgens ontvangt u de cashback binnen uiterlijk acht weken op uw rekening.

  • Hoe ontvang ik overige kortingen op mijn abonnement?

    Wanneer de cashback of korting door Belwinkel.nl wordt aangeboden is het soms nodig een kopie van de eerste factuur van uw nieuwe provider aan ons op te sturen om de korting of het cadeau te ontvangen. Wegens misbruik bij dit soort speciale acties (dure welkomstcadeaus of hoge kortingen) willen wij in dat geval graag eerst een bewijs zien dat het abonnement ook daadwerkelijk is opgeleverd.
    Wanneer het cadeau wordt toegestuurd of de korting exact wordt overgemaakt, staat altijd vermeld in de bevestiging van uw bestelling.

Staat uw vraag over de diverse kortingen hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.

Sim-only

  • Wat is Sim-only?

    Een Sim-only abonnement is een 'los' abonnement zonder toestel. U ontvangt alleen een nieuwe Sim-kaart voor in uw telefoon wanneer u overstapt. Een Sim-only is bedoeld voor consumenten die geen nieuwe smartphone nodig hebben of die los van het abonnement een toestel willen kopen.

  • Waarom is een Sim-only abonnement goedkoper?

    Een Sim-only is namelijk aanzienlijk goedkoper dan een vergelijkbaar abonnement inclusief nieuwe telefoon. Dit komt doordat de korting die u normaal op het toestel ontvangt nu wordt verrekend met de abonnementskosten. U internet, belt en SMS't met een Sim-only dus tegen de meest voordeligste tarieven of u krijgt veel meer data, minuten of SMS'jes voor hetzelfde geld.

  • Kan ik een Sim-only abonnement met elke telefoon gebruiken?

    Ja, wanneer u overstapt naar een andere provider ontvangt u van ons een 3-in-1 Sim-kaart. Met deze Sim-kaart kunt u zelf kiezen welke maat u nodig heeft. Deze Sim-kaart is dus geschikt voor alle telefoons.

Staat uw vraag over Sim-only hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.

Sim-kaarten

  • Wat is een Sim-kaart?

    Een Sim-kaart is klein kaartje voor in uw telefoon waaraan de abonnementsgegevens zijn gekoppeld. Wanneer u overstap naar een andere provider, ontvangt u een nieuwe Sim-kaart die u in uw telefoon kunt steken.
    Er zijn verschillende maten Sim-kaarten in omloop, namelijk de normale-, micro- en nano Sim-kaart. Met alle Sim-kaarten kunt u exact hetzelfde, alleen passen de grotere Sim-kaarten vaak niet in alle moderne toestellen.

    Bij Belwinkel.nl ontvangt u altijd een universele 3-in-1 Sim-kaart. Met deze Sim-kaart kunt u zelf kiezen welke maat u nodig heeft. Deze Sim-kaart is dus geschikt voor alle telefoons.

  • Welke maat Sim-kaart heb ik nodig?

    Welke maat Sim-kaart u nodig heeft kunt u terugvinden in de handleiding of specificaties van uw telefoon. Bij Belwinkel.nl ontvangt u altijd een universele 3-in-1 Sim-kaart. Met deze Sim-kaart kunt u zelf kiezen welke maat u nodig heeft. Deze Sim-kaart is dus geschikt voor alle telefoons.

  • Wat is een 3-in-1 Sim-kaart?

    Een 3-in-1 Sim-kaart is een universele kaart waaruit u zelf kunt kiezen welke maat u nodig heeft. Deze Sim-kaart is dus geschikt voor alle telefoons.

  • Kan ik een vervangende Sim-kaart bestellen?

    Wanneer uw Sim-kaart is beschadigd of u deze om welke reden dan ook wilt vervangen kunt u contact opnemen met uw provider.

  • Kan ik mijn Sim-kaart ook gebruiken in een andere telefoon of tablet?

    Dat is mogelijk wanneer de andere telefoon of tablet hetzelfde formaat Sim-kaart gebruikt. Is dit niet het geval, dan kunt bij uw provider een vervangende Sim-kaart aanvragen.

  • Hoe vind ik het Sim-kaartnummer?

    Het Sim-kaartnummer is nodig wanneer u gebruikmaakt van nummerbehoud en is bij de meeste providers een getal van ongeveer 20 cijfers. Hieronder vindt u diverse manieren om achter uw Sim-kaartnummer te komen.

    Via de instellingen van uw telefoon

      Apple iPhone
    • Ga naar 'Instellingen'
    • Ga naar 'Algemeen'
    • Ga naar 'Info'
    • Het Sim-kaartnummer vindt u bij 'ICCID'
      Android telefoon
    • Download de gratis app SIM Card
    • Het Sim-kaartnummer vindt u bij 'SIM serial number'

    Op de Sim-kaart zelf

    Het Sim-kaartnummer staat afgebeeld op uw Sim-kaart. Haal hiervoor de Sim-kaart even uit uw telefoon.

    Opvragen bij uw huidige provider

    Mocht het Sim-kaartnummer niet meer leesbaar zijn op de Sim-kaart of wanneer u het nummer niet kunt vinden via de instellingen van uw telefoon, kunt u contact opnemen met uw huidige provider.
    Bij een aantal providers kunt u het Sim-kaartnummer ook vinden wanneer u inlogt op uw persoonlijke omgeving.

  • Wat is een Sim-lock?

    Een Sim-lock is een blokkering op een telefoon die is aangeschaft via een provider. Hiermee zorgt de provider ervoor dat het toestel alleen gebruikt kan worden met een Sim-kaart van de provider waarbij het toestel is aangeschaft.
    Wanneer u de telefoon langer dan een jaar in bezit heeft, kunt u deze Sim-lock laten verwijderen door contact op te nemen met uw provider. Het toestel is vanaf dan met alle providers en Sim-kaarten te gebruiken. Wanneer u uw abonnement verlengt bij dezelfde provider, is het verwijderen van de Sim-lock niet nodig.

  • Moet mijn toestel Sim-lockvrij zijn wanneer ik overstap?

    Als u overstapt naar een andere provider en uw toestel is niet Sim-lockvrij, dan werkt de Sim-kaart van de nieuwe provider niet in uw telefoon. Wanneer u de telefoon langer dan een jaar in bezit heeft, kunt u deze Sim-lock laten verwijderen door contact op te nemen met uw provider.

  • Hoe maak ik mijn toestel Sim-lockvrij?

    Wanneer u uw telefoon Sim-lockvrij laat maken, ontvangt u van uw provider een zogenaamde unlock-code. Met deze code kunt u vervolgens de Sim-lock verwijderen van uw telefoon, waarna u Sim-kaarten van iedere provider kunt gebruiken in deze telefoon.

Staat uw vraag over Sim-kaarten hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.

Nummerbehoud

  • Wat is nummerbehoud?

    Wanneer u via Belwinkel.nl een Sim-only abonnement bestelt en overstapt naar een andere provider of verlengt bij uw huidige provider kunt u uiteraard gebruik blijven maken van uw huidige telefoonnummer. Tijdens uw bestelling kunt u aangeven dat u gebruik wilt maken van nummerbehoud. Als u overstapt naar een andere provider zorgen wij met onze gratis overstapservice bovendien dat uw huidige abonnement wordt opgezegd en uw nieuwe provider het telefoonnummer overneemt.

  • Hoe werkt nummerbehoud?

    Nummerbehoud werkt heel eenvoudig. Tijdens uw bestelling kunt u aangeven wat uw huidige telefoonnummer is. Dit geven wij door aan de nieuwe provider waarna zij het nummer van de oude provider overnemen. U leest er alles over op onze speciale overstappen pagina.

  • Krijg ik te maken met dubbele kosten?

    Nee, aangezien uw nieuwe abonnement ingaat op de dag dat het telefoonnummer wordt overgenomen, heeft u geen dubbele kosten. Het oude abonnement wordt op de dag van overname beëindigd.

Staat uw vraag over nummerbehoud hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.

Internet

  • Wat is een databundel?

    Een internet- of databundel is een maandelijkse bundel waarmee u kunt internetten op uw smartphone. Stel u heeft een abonnement met databundel van 1 GB, dan kunt u maandelijks dus internetten totdat deze 1 GB aan data is verbruikt zonder dat u hiervoor hoeft bij te betalen.

  • Wat gebeurt er nadat de databundel op is?

    Nadat uw belbundel is opgebruikt zijn er meerdere mogelijkheden, dit is per provider of abonnement verschillend.
    Het kan zijn dat u een tarief per MB gaat betalen buiten de bundel, dat de snelheid wordt verlaagd, of dat u simpelweg niet meer kunt internetten. Het is altijd mogelijk aanvullende databundels aan te schaffen om de resterende dagen van de maand mee te kunnen internetten.
    Wat er exact gebeurt nadat uw databundel is verbruikt, leest u terug in de specificaties van uw abonnement.

  • Wat gebeurt er met ongebruikte data?

    Ongebruikte data komt normaal gesproken te vervallen, dit wil zeggen dat u iedere maand weer start met een nieuwe databundel. In de specificaties van de abonnementen kunt u zien of u ongebruikte bundels mee kunt nemen naar opvolgende maanden.

  • Welke verbinding moet ik kiezen (3G/4G/5G)?

    Maakt u alleen gebruik van internet op uw telefoon voor bijvoorbeeld WhatsApp, social media of het af en toe bezoeken van wat websites dan is 3G snelheid doorgaans voldoende. Bekijkt u echter ook video's onderweg of vindt u het gewoon fijn als alles zo snel mogelijk gaat, kies dan voor 4G+ of 5G. Wilt u klaar zijn voor de toekomst? Kies dan voor een 5G of 5G+ abonnement. U kunt dit aangeven in de filters in onze vergelijker.

    Tip: U kunt in de vergelijker ook sorteren op snelheid door de kolom snelheid toe te voegen en op de kolom 'snelheid' te klikken.

  • Welk netwerk is het snelst?

    In onze vergelijker en de specificaties van de abonnementen vind u de maximaal haalbare snelheid van het abonnement. Praktisch alle netwerken hebben landelijke dekking, echter is er wel verschil te merken in de dekking en snelheid van 4G internet. Woont u in een grensgebied of in een minder drukbevolkt gebied? Dan is het zeker de moeite even de dekking en snelheid te controleren in uw omgeving op de dekkingskaarten van KPN, Vodafone en Odido.

  • Is de aangegeven snelheid gegarandeerd?

    Nee, providers praten altijd over een maximaal haalbare snelheid. Eventueel snelheidverlies kan namelijk veroorzaakt worden door zowel externe factoren (huizen, muren, etc. tussen de mast en de telefoon) als door interne factoren, zoals bijvoorbeeld een telefoon die niet geschikt is voor de hoge 4G snelheid.

Staat uw vraag over internet hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.

Bellen

  • Wat is een belbundel?

    Een belbundel is een maandelijkse bundel waaruit u kunt bellen. Stel u heeft een abonnement met een belbundel van 100 minuten, dan kunt u maandelijks dus 100 minuten bellen zonder dat u hiervoor hoeft bij te betalen.

  • Wat gebeurt er nadat de belbundel op is?

    Nadat uw belbundel is opgebruikt betaalt u het tarief wat geldt buiten de bundel. Dit tarief staat vermeld in de specificaties van het abonnement.

  • Wat gebeurt er met ongebruikte belminuten?

    Ongebruikte belminuten komen normaal gesproken te vervallen, dit wil zeggen dat u iedere maand weer start met een nieuwe belbundel. In de specificaties van de abonnementen kunt u zien of u ongebruikte bundels mee kunt nemen naar opvolgende maanden.

Staat uw vraag over bellen hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.

SMS

  • Wat is een SMS-bundel?

    Een SMS-bundel is een maandelijkse bundel waaruit u SMS'jes kunt versturen. Stel u heeft een abonnement met een SMS-bundel van 100 SMS'jes, dan kunt u maandelijks dus 100 SMS'jes versturen zonder dat u hiervoor hoeft bij te betalen.

  • Wat gebeurt er nadat de SMS-bundel op is?

    Nadat uw SMS-bundel is opgebruikt betaalt u het tarief wat geldt buiten de bundel. Dit tarief staat vermeld in de specificaties van het abonnement.

  • Wat gebeurt er met ongebruikte SMS'jes?

    Ongebruikte SMS'jes komen normaal gesproken te vervallen, dit wil zeggen dat u iedere maand weer start met een nieuwe SMS-bundel. In de specificaties van de abonnementen kunt u zien of u ongebruikte bundels mee kunt nemen naar opvolgende maanden.

Staat uw vraag over SMS hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.